Selasa, 12 Februari 2013

Hantu



Sering kali kita ditakutkan dengan entiti-entiti yang kurang menyenangkan ini. Akan terasa bulu roma berdiri, jantung berdebar-debar, mulut terkunci dan pelbagai lagi perasaan yang kurang menyenangkan hati..Ini timbul kerana kita telah dimomokkan oleh mereka dulu-dulu tentang cerita-cerita menakutkan ditambah lagi dengan filem-filem yang ditayangkan di kala ini..Semua menyebabkan minda kita memproses perkara-perkara yang NEGATIF saban hari..

Anda akan semakin berfikiran NEGATIF sekiranya ditambah dengan pengamalan hidup yang kurang sihat seperti kurang sembahyang, kurang kasih sayang, kurang bersyukur, tiada motivasi diri dan lain-lain lagi..Ini baru dari segi diri, jika dilihat persekitaran masyarakat, tempat kerja, bandar tempat tinggal anda dan bermacam ragam di luar sana yang meningkatkan Getaran Negatif dalam diri..

Perkara-perkara negatif ini sedikit sebanyak akan mempengaruhi diri anda, cara anda berfikir dan menghadapi konflik hidup..Diri anda akan semakin lemah dengan kehadiran Getaran Negatif yang bertalu-talu tanpa henti ini..

Ketika ini, syaitan dan jin akan memainkan peranan utamanya..Anda akan mudah "dijangkiti" dengan mahkluk-mahkluk ini..Sering kali perawat-perawat di luar sana menghadapi seribu satu ragam keluhan dari mereka. Ada yang dikatakan dirasuk, membela saka, histeria, diganggu dan macam-macam lagi..Mereka  yang tidak bernasib baik akan dikenakan bebanan bayaran yang tinggi di atas khidmat "rawatan" yang dikenakan..

Tahukah anda yang anda sebenarnya rugi????

Anda rugi kerana tidak mengunakan kelebihan yang dikurniakan oleh Tuhan bagi merawat diri anda sendiri..Ubat yang mujarab sebenarnya adalah diri anda sendiri..

Sebenarnya anda boleh merawat diri anda sendiri dan penyembuhan ini dilakukan dengan hanya niat dan pasrah kepada tuhan tanpa kehadiran mambang-mambang dan tanpa membaca mentera "semerah padi".....

Dengan mempelajari Kundalini Reiki anda mampu menyembuhkan diri anda..

Reiki akan menyeimbangkan tenaga anda dan membuatkan anda sentiasa mempunyai Getaran Positif..

Reiki adalah penyembuhan tapak tangan yang bersandarkan kepasrahan kepada tuhan disamping niat dan mengakses tenaga alam bagi tujuan di atas..

Anda akan diajar:

  • Melakukan rawatan penyembuhan diri sendiri.
  • Melakukan rawatan penyembuhan orang lain secara jarak dekat dan jauh.
  • Membersihkan unsur-unsur negatif di sesuatu tempat.
  • Melakukan meditasi yang membolehkan anda lebih tenang dan menstabilkan tenaga anda.
  • Dan pelbagai lagi....

Lakukan langkah awal dengan menghubungi saya kerana promosi belajar Kundalini Reiki level 1 dan 2 hanya RM100 sahaja dengan bonus-bonus tertentu yang akan diberikan bersama..

Di tempat lain anda mungkin  tidak berjumpa dengan tawaran ini..

Hanya RM100 anda mampu mengubah diri anda..

Berfikir, tawakal dan pasrah..

Sekian....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...