Rabu, 20 Mac 2013

Terapi Reiki Seikhlas Hati




Salam semua..

Saya akan mengadakan TERAPI REIKI secara jarak jauh kepada semua yang berminat. Mereka yang berminat untuk belajar Reiki tetapi masih ragu-ragu, maka ini lah masanya. Anda boleh merasa sendiri tenaga yang berlainan dari yang lain. Selepas itu, terpulang untuk anda membuat keputusan. 

Antara manfaat Terapi Reiki adalah:

  • Menenangkan fikiran
  • Mengurangkan kesakitan yang dihadapi
  • Memudahkan perjalanan kehidupan
  • Membantu dalam kesembuhan penyakit
  • Meningkatkan keyakinan diri
  • dan banyak lagi....
Berapa yang perlu anda bayar untuk Terapi Reiki ini???? Tidak perlu bayar walau sesen pun cuma ikhlaskan hati anda untuk menderma ke badan-badan yang memerlukan seperti masjid, rumah anak yatim, orang-orang miskin dan sebagainya. Dermakan apa sahaja atas nama saya Master Mohd Azrul dan keluarga. Jika anda tidak mahu menderma pun tidak mengapa cuma ikhlaskan diri anda menjalani Terapi Reiki bersama saya dan pasrahkan hati dengan berserah diri kepada tuhan serta senyum selalu. 

Terapi Reiki ini terbuka kepada semua yang berminat sama ada Muslim ataupun tidak. Tanpa memilih siapa pun anda, saya akan lakukan Terapi ini kepada anda secara ikhlas. InsyaAllah......

Terapi ini juga akan dilakukan sebanyak 3 kali berturut-turut untuk mendapat kesan yang optimum. Oleh itu, anda perlu bertindak segera. CEPAT!!!! CEPAT!!!! CEPAT!!!!

Jika anda berminat boleh hubungi saya,

013-9053982 (sms)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...