Rabu, 20 Mac 2013

TESTIMONI SEBENAR PELAJAR ILHAM SEJATI


Testimoni Saudara Azrudin yang baru belajar Kundalini Reiki level 1 dan 2..Berikut adalah testimoninya yang di copy tanpa mengubah satu huruf pun dari kenyataan beliau..


NAMA :  AZRUDIN MISKAN
NO. IC :  771029-01-5835
PEKERJAAN :  JURUPULIH PERUBATAN (PEMULIHAN CARAKERJA)
ALAMAT : NO. 17, GARDEN HOMES TERRACE 1, JLN 15/5A, SEKSYEN 15, 43650 BANDAR BARU BANGI , SELANGOR
NO.TEL : 0173426417 DAN 0127532390
TARIKH : 13.03.2013

Saya seperti nama di atas ingin memberi testimoni seperti berikut :

PERKARA  /  SENSASI YANG DIRASAKAN SEMASA PROSES ATTUNEMENT ATAU MANFAAT YANG DIPEROLEHI SELEPAS MEMPELAJARI KUNDALINI REIKI.

Alhamdulilah telah berjalan dengan jayanya.

Attunement 1:
Terasa ada cahaya putih di mata setelah mata tutup lebih kurang dalam masa 5 minit. Bagaikan ada benda atau aliran menjalar ke jantung,lengan dan tangan.ketika itu terasa ada getaran sedikit ditangan. Kemudian terasa bahang suam di tangan.selepas itu dapat merasakan satu bahang sejuk seperti ais dan panas berpusing di tangan dan dalam tempoh attunemen dua bahang itu berpusing2 dihadanpan badan saya serta kemudian  berada di bahagian muka.

Seluruh tangan saya merasa malah ada sesuatu benda keluar dan ada seperti getaran halus serta sedikit aliran elektriks seperti jarum antara 4 butir.
Sehubungan itu,dalam masa sama seperti  ada satu aliran dari bawah badan ke kepala.selepas itu bila membuka mata. Kepala berpusing dan terasa amat penat satu badan. Selepas itu seperti ada benda dalam kepala terbuka.esok diri terasa segar.

Attunement 2:
Ada sedikit cahaya putih dalam beberapa minit(mata tertutup). Sensasi aliran ditangan begitu kuat tetapi aliran ini tidak seperti attnmn pertama. Keadaan peluh sekarang berbeza kerana leher dan dahi saya berpeluh sedikit.

Sensai aliran juga di rasa dari bahu ke kedua tapak tangan saya , seolah-olah ia seperti aliran keluar dari kedua belah tapak tangan tapi keadaan ini lebih ketara di tengah tapak. Selepas attnmn terasa teramat penat sangat.Pada kesokan  hari pula terasa segar.

Apa diperolehi sejak belajar reiki selepas kedua-dua attnman :
kadangakala bila berjalan diantara bayang2 dan cahaya diluar.saya dapat rasakan bayang2 itu dengan tangan.Kini  kadangkala saya dapat merasakan juga aliran masih tetap berada dan sentiasa berlegar di kedua tapak tangan serta dihadapan saya.Tidak seperti sebelum latihan/belajar reiki  ini tiada sensasi dapat dirasakan..kadangkala  aliran suam itu tetap berpusing2 sekitar tubuh saya. Terima kasih Encik Azrul diatas bimbingan ini dan saya akan menggunakan untuk merawat diri, keluarga dan orang yang memerlukan. Terima kasih banyak. Apa2 hal jika ada maklumat untuk dikongsi boleh email di facebook saya. Terima kasih encik.

Yang Benar,

Azrudin miskan



Maklumbalas beliau di Facebook :




Semua yang berlaku adalah kehendak-Nya..Kundalini Reiki adalah asbab musabab ia berlaku..Bagi anda yang masih ragu-ragu dengan ilmu berkaitan tenaga seperti Kundalini Reiki, boleh menghubungi saya..Boleh cerita-cerita dan berkongsi pengalaman..InsyaAllah....

Semoga mendapat manfaat..

Usaha, Tawakal dan Pasrah..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...