Jumaat, 16 Mei 2014

RAMAI GAGAL URUS TEKANAN HIDUP


Salam semua.. Moga sihat dan bertambah rezeki hendaknya..

Hidup kita dipenuhi dengan pelbagai masalah, konflik dan persoalan yang membebankan minda, melemahkan tenaga dan seterusnya mengundang penyakit-penyakit merbahaya. Kesihatan rohani dan jasmani amatlah penting berbanding duit berjuta-juta. Orang kaya yang berduit jika berpenyakit akan menghadkan dirinya daripada menikmati kekayaan yang dimiliki. Jika berpenyakit segalanya mesti berpantang. Tidak boleh makan sebarangan. 

Berapa umur anda sekarang?

22 tahun? 34 tahun? atau 68 tahun?

Berapa kali tubuh anda di-SERVIS????

Ye saya tidak bergurau.. Berapa banyak wang dan masa yang digunakan bagi kerja-kerja SERVIS diri anda????

Ada yang makan makanan tambahan dengan pelbagai khasiat dengan harga yang boleh tahan. Ada yang pergi buat rawatan dengan ribuan ringgit dihabiskan. Ada yang berdiet dan sangat-sangat menjaga pemakanan. Apa yang penting disini, anda berusaha untuk SIHAT. Tahniah!

Kita perlu amalkan kehidupan yang sihat. Makan makanan sihat. Bersenam dan mengamalkan amalan hidup sihat. Yang penting anda perlu TENANG.

Stress atau tekanan membuatkan badan anda berpenyakit. Percayalah anda akan cepat TUA. Senyum kurang, masam memanjang..

Saya mengamalkan Terapi Reiki dalam kehidupan. Tenaga diselaraskan dan diseimbangkan. Reiki terbukti dapat MENENANGKAN pengamalnya. Minda anda direhatkan dan keadaan ini gelombang minda anda berada pada tahap alpha. Minda berehat pada tahap ini....

Walau apa jua tahap tekanan anda, saya nasihatkan jangan terus-terusan begitu. Berhenti dari terus membiarkan diri anda pada tahan tekanan melampau. 

BERITA BAIK UNTUK ANDA!!

Kami di Ilham Sejati akan berkongsi dengan anda teknik dan kaedah TERAPI AURA REIKI dengan mahar yang sangat rendah. PALING RENDAH di MALAYSIA. Anda boleh selidik di tempat lain.

Bertindak untuk lebih SIHAT!!!!

Yakin, Usaha, Pasrah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...