Rabu, 5 Disember 2012

REIKI MENGATASI TEKANAN



Kata lawan bagi tekanan adalah ketenangan. Seringkali kita dihimpit tekanan-tekanan yang memberi kesan dalam kehidupan kita. Tekanan ini menyebabkan wujudnya tenaga negatif disekeliling kita. Setiap kali adanya tekanan, tenaga negatif akan memperkukuhkan kewujudanya. Lama-kelamaan diri kita diselubungi tenaga-tenaga yang negatif. Sifat tenaga iaitu akan menarik tenaga yang sama kepadanya. Jadi kita akan menarik tenaga negatif  di persekitaran kita.
Reiki jika diamalkan dapat memberi ketenangan kepada pengamalnya. Jadi ketenangan yang bertenaga positif akan menolak tenaga-tenaga negatif jauh dari diri kita. Kita dengan sendirinya menarik tenaga positif sedikit demi sedikit.
Bagaimana untuk mencari ketenangan jika hati dan minda kita selalu bercelaru dan berfikiran negatif??
Reiki merupakan alternatif untuk kita memberi ruang pada hati dan minda kita bagi mencapai “KETENANGAN”. Tenaga Reiki dapat mendamaikan diri kita bagi menghadapi persekitaran yang penuh dengan tekanan. Minda yang penuh dengan tenaga-tenaga positif dapat berfikir dan mengeluarkan input-input yang bernas.
Anda yang menentukan diri anda berada dimana. Sama ada anda negatif atau positif. Anda boleh berubah untuk menjadi “HEBAT”.

“Yang bulat tidak datang menggolek, yang pipih tidak datang melayang.”

Bukan mudah nak jadi senang, tapi bukan payah nak jadi susah. Anda perlu mulakan langkah pertama untuk berubah.
Dengan mengeluarkan modal sedikit,  anda akan saya ajar untuk menguasai Kundalini Reiki bagi memberi ketenangan untuk meraih “KEJAYAAN” dimasa hadapan. Jangan bertangguh-tangguh lagi. Hubungi saya secepat mungkin.
“MARI KITA BERUBAH!!”
No.Tel : 013-9053982 (SMS)
 email : azrul_mazlan@yahoo.com




3 ulasan:

  1. REIKI ADALAH YANG TERBAIK BAGI SESIAPA YANG MAHU RAWATAN TRADISIONAL TERBAIK

    BalasPadam
  2. lepas dapat ATUNEMENT REIKI dr MASTER AZRUL dah rase getaran dan sensasi energy REIKI.LPS 3-4 HARI TRY RASE ENERGY DGN WIFE.MEMENG RASE LA ENERGY REIKI HEBAT.ANUGERAH DAN IZIN ALLAH.SYUKUR HARAP HIDUP LEBIH POSITIF.AMIN

    BalasPadam
  3. setiap manusia mampu untuk sembuhkan diri sendiri dengan mempelajari reiki..semua ini adalah kuasa Allah untuk mereka yang berfikir..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...