Jumaat, 30 Oktober 2015

BELAJAR TERAPI AURA REIKI

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Lama sudah saya tidak update blog ilham sejati.. Saya agak sibuk semenjak baru pindah ke Ipoh.. Banyak benda baru yang perlu dipelajari dan dihadamkan.. Insya-Allah perlahan-lahan saya akan biasakan dengan suasana baru sekarang ini..

Baru-baru ini saya telah menerima pelajar baru daripada Kulai, Johor.. Beliau bernama Norzaida.. Beliau belajar secara jarak jauh..Seperti juga pelajar baru, mereka pada mulanya agak sangsi dengan ilmu Terapi Aura Reiki.. Adakah benar ataupun dusta semata-mata.?  Berikut testimoni darinya :




Beliau mengalami apa yang kita panggil simptom pasca-attunement.. Selepas attunement atau penyelarasan energi Reiki, pelajar mungkin akan mengalami pelbagai simptom tertentu seperti getaran pada tapak tangan dan yang lebih teruk seperti yang Norzaida alami.. Lain orang lain rasanya.. Ada juga yang tidak merasa apa-apa simptom.. Ia bergantung pada individu itu sendiri..

Yang paling penting sebagai pelajar Terapi Aura Reiki adalah mempelajari ilmu ini, mendalami dan seterusnya mengamalkannya di dalam kehidupan.. 

Moga anda dapat serba sedikit pencerahan.. Hubungi saya untuk mengubah hidup dan mempebaiki aura anda..

Yakin, Usaha, Pasrah..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...