Selasa, 23 April 2013

REIKI SEJAUH MANA HALALNYA????


Salam untuk semua....

senyum manis tidak terkira,
bagai terlihat sang bidadari,
izinkan saya berbuka bicara,
moga ceria setiap hari.

APA???? REIKI "halal"???  boleh makan ke???? DUSH!! DUSH!! ingat makanan ke?? Apa itu Reiki??

Reiki adalah keilmuan yang melibatkan tenaga alam semesta. Ia berasal daripada negara Jepun. Dimana penemunya adalah master usui pada awal abad 19. Setelah diajarkan di Hawaii oleh Puan Takata, reiki mulai menyebar keseluruh dunia. Dewasa ini, reiki diajarkan dibanyak universiti-universiti besar dan ditawarkan sebagai penyembuhan alternative di pelbagai pusat rawatan terkenal di luar Negara. Reiki juga berkembang kepada ribuan jenis tradisi diantaranya seperti kundalini reiki, seichim reiki, tummo reiki, golden reiki, sufi reiki, karuna reiki dan lain-lain lagi.

Hanya Tenaga Alam Semesta???? YA hanya tenaga alam semesta iaitu tenaga dari tumbuhan, haiwan, tenaga dari percakapan POSITIF kita, bacaan quran, zikir.. ITU SEMUA TENAGA LE YEOB...!!!

Saya lebih meminati Kundalini Reiki kerana ia tidak menggunakan apa-apa pun simbol seerta ia mudah dipelajari. Antara perbezaan antara Tradisi Reiki Usui dan Tradisi Kundalini Reiki adalah:-






Reiki bukan melibatkan agama mana-mana individu di dalam DUNIA ini. Ia adalah pengamalan seseorang untuk merawat dirinya dan orang lain disamping mencapai tujuan maksud hidupnya..


Anda tidak perlu belajar "BERTAHUN-TAHUN" lamanya untuk mempelajari Kundalini Reiki. Saya akan ajarkan anda teknik TERMUDAH dan TERMURAH mempelajari Reiki.

Diluar sana yuran/mahar untuk belajar reiki adalah RM5000 atau lebih lagi....Tetapi kini saya dengan "rendah diri" menawarkan yuran seRENDAH RM50** untuk KURSUS KUNDALINI REIKI LEVEL 1..

Tunggu JAP!!!! Bagi yang masih termanggu-manggu rasa tak percaya..Jika anda ambil Full Pakej Anda juga akan mendapat BONUS mempelajari Ilmu Tenaga Dalam Ilahi (TENDAI) secara FREE dan juga akan diajar teknik Gold Reiki iaitu tradisi Reiki lain dari yang lain....!!!!!

KAT LUAR JANGAN HARAP LE DAPAT FREE>>> CEPAT LAKU KAN LANGKAH ANDA... BERTIDAK SEGERA!!!!!!!!!!!

sms saya di 013-9053982

CEPAT-CEPAT

Usaha, Pasrah, Tawakal....


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...