Selasa, 4 Mac 2014

REIKI ADALAH ILMU TENAGA


Ilmu Reiki adalah ilmu tenaga. Reiki itu sendiri bermaksud "tenaga alam semesta". Tenaga alam semesta sangat hebat dan ia tidak akan habis-habis. Ia infiniti. Seperti mana yang kita tahu, hukum tenaga menyatakan tenaga tidak boleh dicipta, dimusnahkan tetapi boleh dimanipulasi. Manipulasi di sini bermaksud anda boleh gunakan tenaga sebagai medium meraih apa sahaja HAJAT yang anda inginkan.

Ia tidak semudah itu tetapi secara teorinya tenaga boleh dimanipulasi mengikut niat. Apa jua niat, anda boleh meraihnya dan menjadikannya sebagai realiti. Tenaga akan menjalankan peranannya di "demensi tenaga". Apa yang penting adalah sejauh mana anda mampu untuk manipulasinya. 

Dengan mempelajari Kundalini Reiki, anda mempunyai kelebihan untuk menggunakan tenaga alam semesta semaksimumnya. Selama anda konsisten mengamalkan Kundalini Reiki, selama itu juga tenaga alam semesta menjadi "kawan baik" anda. 

Kundalini Reiki mudah diamalkan berbanding ilmu-ilmu tenaga yang lainnya. Anda hanya niat dan rasakan sensasi tenaga mengalir. Ia boleh dipelajari oleh siapa sahaja bahkan kanak-kanak berumur 8 tahun pun mampu mempelajarinya. Tiada sebarang amalan khurafat dan syirik di dalam Kundalini Reiki. Sebagai pengama Kundalini Reiki, kita hanya berserah dan pasrah kepada Tuhan. Tiada daya upaya untuk kita kecuali yang telah ditetapkan-Nya. 

Untuk mempelajari Kundalini Reiki atau ada sebagai persoalan sila sms saya di 013-9053982 atau pm di Facebook saya..

Yakin, Usaha, Pasrah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...