Ahad, 9 Mac 2014

SAYA BUKAN BOMOH

Salam semua,

Moga anda beroleh kesejahteraan dan kesenangan sepanjang kehidupan anda..

Pertamanya saya mohon maaf sekiranya tidak dapat memenuhi hajat sesetengah dari anda untuk melakukan rawatan. Yang sebenarnya saya sangat sibuk dengan kerja hakiki saya. Jarang ada masa terluang dan seringkali terpaksa bekerja lebih masa.

Kesibukan ini mengHADkan saya bagi melakukan sebarang rawatan. Bagi yang benar-benar berhajat saya akan tolong semampunya atau saya akan berikan anda pilihan untuk mendapatkan rawatan daripada "anak murid" saya. Beliau mempunyai pengalaman luas dalam soal rawatan dan insyaAllah dapat membantu anda. Beliau juga sebenarnya mempunyai pusat rawatan di Pahang.

Minta maaf sekali lagi kerana tidak dapat memenuhi hajat sesetengah daripada anda. Untuk pengetahuan semua saya tidak menyediakan sebarang rawatan  sebab saya tidak membuka sebarang pusat rawatan. Saya cuma menolong sebagai memenuhi tuntutan fardu kifayah. 

Ada juga yang meminta tolong untuk "lihat-lihat" jika ada sebarang gangguan. Saya tegaskan sekali lagi, SAYA BUKAN BOMOH yang dapat melihat alam ghaib secara nyata. Saya hanya pengamal REIKI yang minat dan mempraktikan REIKI dalam kehidupan seharian sekaligus membantu anda memahami ilmu ini secara serius. Saya hanya berkongsi ilmu Reiki dengan anda. Saya bukan seorang bomoh..

Alam ghaib bukanlah alam yang boleh dilihat-lihat sesuka hati. Ada kalanya jika saya tidak mahu melihat maka mata ini mampu melihatnya dan sebaliknya jika hendak melihat tidak mampu pula. Ini kelebihan dan kekurangannya. 

Saya akan terus berkongsi dengan anda ilmu Reiki sebabnya saya rasakan ilmu ini sangat mudah dipraktik berbanding ilmu-ilmu yang lainnya. Anda boleh rasakan perbezaannya. Hubungi saya untuk pakej REIKI yang menarik..

Sekian dulu..

Saya tegaskan sekali lagi SAYA BUKAN BOMOH..


Yakin, Usaha, Pasrah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...