Sabtu, 7 Disember 2013

PERCUMA UNTUK ANDA


Salam sejahtera untuk semua..

Moga berada di dalam keadaan yang gembira dan sihat selalu..

Bagi mereka di luar sana yang BERMINAT untuk belajar Kundalini Reiki tetapi masih ragu-ragu dan 
takut-takut, saya di sini membuat satu tawaran untuk anda yang tidak akan diberi oleh mana-mana Master Reiki di luar sana..

Anda akan saya selaraskan atau attunement dengan Kundalini Reiki level 1 secara PERCUMA tanpa apa-apa bayaran.. Dengan kata lain, saya akan beri anda "merasa" sendiri tenaga Reiki daripada saya MASTER MOHD AZRUL..

Tawaran ini adalah TERHAD untuk satu jangka masa tertentu dan akan ditutup pada bila-bila masa sahaja..

Semasa proses penyelarasan tenaga REIKI, anda akan merasa:
  • Denyutan kecil di tapak tangan
  • Getaran umpama elektrik di tubuh badan
  • Tapak tangan terasa panas 
  • Semutan kecil di tapak tangan
  • Umbun-umbun berdenyut
Dan pelbagai lagi "rasa" yang akan anda nikmati sepanjang proses penyelarasan ini mengikut tahap KEPEKAAN diri anda sendiri..

Anda akan merasa satu fenomena yang tidak pernah anda rasa sebelum ini..

Jadi jangan buang masa dan bertindak segera..

Sebarang soalan boleh hubungi saya melalui email atau "sms"..

Hapuskan keraguaan anda, buangkan ketakutan anda.. Bertindak segera kerana ianya PERCUMA..

Yakin, Usaha, Pasrah..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...