Selasa, 24 September 2013

4 LEVEL ENERGY DALAM KUNDALINI REIKI



Salam untuk anda..

Saya berkongsi ilmu Kundalini Reiki bukan semata-mata kerana "WANG" tetapi atas minat yang mendalam mendalami ilmu energy.. Kundalini Reiki adalah salah satu ilmu energy tanpa ada campur tangan pihak ketiga seperti jin dan syaitan.. Kita sekadar letakkan keyakinan kita kepada ALLAH semata-mata..

Ia sesuai untuk muslim dan bukan muslim. Apa jua agama anda, anda mampu dan berhak untuk belajar.

Level energy yang ada pada Kundalini Reiki dapat digunakan dengan hanya "NIAT" mnegikut apa jua bahasa anda.. Tak perlu le bahasa arab jika anda orang melayu.. (kalau tahu arab tak pe le...)

4 level berbeza dalam Kundalini Reiki ini "REIKI" , "KUNDALINI REIKI" , "DIOMAND REIKI" , "GOLD REIKI"..  Anda hanya perlu berniat mengikut level mana yang anda mahu dan rasakan perbezaan setiap level energy ini.. Keempat-empat Level ini hanya boleh diekses oleh pengamal yang mengambil peringkat MASTER sahaja..

Malah di dalam Kundalini Reiki juga, anda akan diajar mengalirkan energy pada diri sendiri dan orang lain, mengalirkan energy secara jarak jauh, meneultralkan tempat yang berenergy negatif / beraura negatif, membuat pedinding secara ghaib, mempelajari meditasi khas Reiki yang amatlah mudah dan pelbagai lagi yang anda akan pelajari bergantung kepada niat yang anda kehendaki..

Diingatkan kembali ilmu Kundalini Reiki :
  • TIDAK menGUNAkan JIN atau SYAITAN.. 
  • MUDAH  untuk di AMALkan.. 
  • Tiada pantang dalam pengAMALan.. 
  • Tiada melibatkan SIMBOL-SIMBOL PELIK.. 
  • Multi FUNGSI - banyak yang boleh diaplikasikan dengan Kundalini Reiki..
ok sekian dulu dari saya.. Moga anda mendapat keCERAHan tentang Kundalini REIKI. InsyaAllah..

Yakin, Usaha, Pasrah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...