Jumaat, 13 September 2013

Mata Ke Tiga



Salam kejayaan untuk semua, moga beroleh kemenangan dan kegembiraan..

Hari ini saya nak berkongsi tentang MATA KE-3..

Kalau masa dulu-dulu ada cerita dragon ball dimana salah satu waktu dalam siri kartun tu ada 3 biji mata.. Memang power je bila nampak..

Jadi macam tu ke mata ke-3??

Mata ke-3 terletak di bahagian tengah antara dua kening. Ia terletak di cakra AJNA..

Antara fungsi mata ke-3 adalah :

- Meningkatnya kesedaran batin.
- Memudahkan mendapat ilham.
- Kuat firasat.
- Sensitif dengan keadaan sekeliling.
- Tembus Pandangan.
- Melihat alam ghaib.
- Mengetahui rahsia alam.

Mata ke-3 bukan semata-mata dapat melihat alam ghaib seperti yang kita digembar-gemburkan. Kepentingannya lebih kepada kesedaran kepada pencipta iaitu Allah. Jika kita tahu rahsia alam maka kita akan lebih cinta kepada penciptanya.

Di dunia barat, mata ke-3 digunakan untuk mencari idea-idea baru dan seterusnya mengwujudkan karya yang hebat. Cuma sedikit sahaja orang kita (melayu) yang mendapat kesedaran sebegitu. Kebanyakan hanya pandai menyatakan SESAT, MISTIK, SYIRIK dan seangkatan dengannya.

Kami di ILHAM SEJATI memberikan kepada anda kefahaman serba sedikit tentang ilmu-ilmu sebegini. Ia bukan semata-mata mistik tetapi ia adalah ilmu mengenal Tuhan Maha Pencipta.

Kundalini Reiki dan Ilmu Tenaga Dalam memberi anda mengenal siapa pencipta anda. Ia adalah ilmu yang digarap daripada RASA INGIN TAHU orang terdahulu dan ia mengalami revolusi seperti yang ada sekarang. Ia lebih mudah diamalkan dan semestinya bebas dari perkara-perkara KHURAFAT.

Di dalam modul terbaru ini, saya masukkan cara terbaru untuk membuka mata ketiga anda. Ia mengamalkan zikir-zikir Asma Allah tanpa melibatkan mentera-mentara yang bukan-bukan..

Jika anda berminat, hubungi saya segera..

Yakin, Usaha, Tawakal..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...