Khamis, 26 September 2013

Mengapa saya belajar REIKI?????


Salam mesra untuk semua..

Moga anda dilimpahi aura positif sepanjang kehidupan anda.. InsyaALLAH....

Pada awal saya mendalami Ilmu Kundalini Reiki niat utama adalah untuk SIHAT.. Secara jujurnya dalam setahun saya pasti akan sakit. Paling tidak demam seminggu berturut-turut. Pernah dahulu saya sakit 2 - 3 minggu berturut-turut dan doktor mensyaki saya kena "denggi berdarah" tapi syukur pada Allah saya hanya "deman urat".. Otot saya sakit dan badan jadi tak sedap. 

Banyak wang dihabiskan bertemu doktor di klinik malah pernah berjumpa orang pandai @ bomoh. Ayat yang tidak dapat saya lupakan semasa bertemu bomoh mesti kena "tegur" kena usik dan macam-macam lagi..

Jadi saya mengambil "langkah bijak" mencari guru untuk belajar ilmu "mengubat diri sendiri".. Selepas membuat "kajian mendalam" dengan "abang Google".. Saya temui satu ilmu penyembuhan menggunakan tapak tangan iaitu Kundalini Reiki..

Tanpa banyak bicara saya bayar yuran anggaran RM1**** dan belajar secara berdepan dengan mahaguru saya kerana bagi saya jika kita nak sesuatu yang baik perlu berkorban. Tidak kira korban wang atau masa. 

Semakin mendalami ilmu Kundalini Reiki, saya merasakan ia ilmu yang sangat mudah dipelajari. Tanpa pantang larang. Tanpa melibatkan jin atau syaitan. Tiada istilah menurun panggil segala mambang. Tiada sebarang unsur MISTIK. Malah ia menceritakan ilmu berkaitan SAINS yang kita pelajari di sekolah dulu-dulu terutamanya bab TENAGA..Reiki mudah dipelajari.. Sesiapa sahaja boleh belajar Reiki.. Tidak melibatkan mana-mana agama di dunia ini..

Kini saya masih mendalami Kundalini Reiki dan ilmu-ilmu metafizik lainnya.. Saya berhabis ribuan ringgit untuk mempelajarinya malah ada ketikanya pernah tertipu. Namun begitu, saya yakin jika kita ikhlas dan berusaha kita tetap akan dapat mencapai apa jua hajat yang dikehendaki..

Seterusnya saya membuat keputusan untuk "berkongsi" ilmu yang dimiliki bersama anda semua. Bukan sebab saya pandai tetapi sebab saya minat dan ingin orang ramai di luar sana dapat belajar ilmu sebegini dengan yuran yang SANGAT RENDAH berbanding yang ada di tempat lain..

Selepas belajar, saya tidak akan tinggalkan anda sendirian kerana kita tetap dapat berbincang di group Reiki yang saya wujudkan di FACEBOOK.. Anda tidak perlu keluarkan ribuan ringgit seperti saya untuk mempelajari semua ini cukup sekadar yuran yang berpatutan dan keikhlasan untuk belajar.

Jika anda kata mahar / yuran yang saya kenakan "SANGAT MAHAL", saya cabar anda cari kursus Reiki yang murah sebab saya JAMIN 100% anda akan hampa. Kalau ada pun saya jamin anda sekadar belajar REIKI tetapi tidak MENDALAMINYA..

Malah anda saya akan bekalkan 5 keilmuan tanbahan secara PERCUMA jika mengambil pakej Master Kundalini Reiki. 5 keilmuaan ini jumlah maharnya hampir RM1000. Anda bebas untuk mempelajarinya tanpa bayaran tambahan.

Adakah saya menjual ilmu jika beri anda belajar 1 ilmu dari saya (Kundalini Reiki) tapi saya bagi 5 ilmu lagi secara PERCUMA???????

Perlu diingatkan juga, Kundalini Reiki adalah cara alternatif bagi mencapai apa jua maksud kita di dalam kehidupan. Ia tidak bermaksud mengantikan perubatan pakar di hospital. Jika anda sakit dan mengambil sebarang ubatan hospital, anda dinasihatkan untuk meneruskan rawatan kerana Kundalini Reiki adalah alternatif..

Kundalini Reiki adalah asbab sesuatu berlaku kerana apa jua yang terjadi adalah ketentuan Allah. Andai anda Berjaya dengan Kundalini Reiki maka itu adalah rezeki dari Allah. Sebaliknya jika anda gagal jangan disalahkan ilmu atau saya sebagai gurunya tetapi muasabah diri anda kenapa anda gagal dan bukan menyalahkan orang lain terutamanya Allah..

Moga perkongsian ini dapat manfaat seadanya. Saya BUKAN MENJUAL ILMU tetapi saya sekadar BERKONGSI ILMU yang saya ada bersama ANDA..

Sekian,

Yakin, Usaha, Pasrah..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...