Khamis, 9 Januari 2014

MEMBUKA MATA KETIGA (MATA GHAIB)


Baru-baru ini saya mendapat mesej seperti di atas.. Apa pandangan semua apabila mendapat mesej sebegini.?

Saya tidak tahu apa motif sebenar pemesej. Mengapa dia nak sangat membuka mata ketiga? Ini bukan mesej pertama daripadanya tetapi sudah beberapa kali. Ada juga amalan yang saya berikan kepadanya. Tetapi tidak tahu sejauh mana beliau mengamalkannya.

Adakah boleh dibuka mata ketiga? Umpama cerita 'Goku' yang boleh mengunakan mata ketiga. Hebat.

Saya bukanlah ahli dalam bidang 'membuka mata ketiga' ini. Mata saya pun ada dua je - yang fizik. Mata ketiga tak tahu berfungsi ke tak. Hanya Allah je yang tahu.

Apa amalan yang saya berikan kepadanya? Amalannya seperti berikut:

  • Amalan latihan pernafasan membersihkan 7 chakra utama
  • Amalan Riadhah Tembus Pandangan Ilham Sejati
Ini sahaja amalan yang saya amalkan. Apa fungsi kedua-dua amalan ini? Pertamanya untuk membersihkan secara total dan pantas ketujuh-tujuh chakra utama. Amalan ini perlu dilakukan beberapa kali sekerapnya untuk memastikan chakra-chakra utama ini betul-betul bersih.

Keduanya, amalan zikir Asma ul usna iaitu Amalan Riadhah Tembus Pandangan Ilham Sejati. Ia dapat menguatkan 'naluri' manusia. Ini perlu bagi memudahkan kita bertindak balas dengan alam. Allah akan menurunkan apa sahaja ujian kepada kita cuma kita tidak sensitif dengan hikmah disebalik ujian-ujian ini. Jadi asbab dengan amalan ini Insya-Allah, pengamalnya mampu menguatkan  'naluri'nya.

Amalan Riadhah Tembus Pandangan Ilham Sejati saya berikan PERCUMA jika anda mengambil PAKEJ MASTER KUNDALINI REIKI. Terpulang kepada anda untuk mengamalkannya atau tidak. 

Kemampuan bersifat ghaib ini adalah diluar kemampuan manusia normal tetapi ia tidak mustahil berlaku kerana Allah mampu berikan apa sahaja ilmu kepada manusia. Yang baik kita amalkan, sebaliknya kita kembali kepada Allah. 

Hidup di dunia ini sekejap sahaja. Apa perlu kita cari adalah bekalan untuk menuju kepada Allah. Jangan terpesona kepada dunia kerana ia adalah alat semata-mata. Tetapi jangan ditinggalkan terus dunia, ambil yang perlu sahaja. Imbangi dunia dan akhirat, carilah ilmu. Amalkan sebaiknya. Insya-Allah kita pasti berjaya di dunia dan akhirat.

Moga mendapat pencerahan..

Yakin, Usaha, Pasrah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...