Ahad, 19 Januari 2014

PELAJAR BARU DARI BRUNEI

Pada 16/1/2014 saya telah memberi attunement Kundalini Reiki kepada seorang pelajar berasal dari Brunei. Dari jauh beliau datang dan saya sangat menghargainya. Nama beliau Mohd Amin berumur lewat 60-an. Kesungguhannya datang ke teratak saya yang tidak seberapa menunjukan keikhlasannya untuk mendalami ilmu Kundalini Reiki.

selain Kundalini Reiki saya juga mengajar beberapa ilmu tambahan secara PERCUMA antaranya:
  • Attunement Gold Reiki Level Master
  • Ilmu Tenaga Dalam Ilahi Peringkat Dasar
  • Ilmu Murah Rezeki Ilham Sejati
  • Ilmu Penumbuk Sepemikul Ilham Sejati
  • Ilmu Tembus Pandangan Ilham Sejati
Dan 2 ilmu tambahan hannya untuk yang belajar secara hadir diri iaitu:
  • EFT (Emosional Freedom Technique)
  • Applied Kinesiologi
Berikut adalah sedutan foto yang sempat dirakam:


Proses attunement sedang dilakukan


Meditasi yang hening dan damai


En. Md Amin menguji energi Reiki


Ilmu Applied Kinesiologi diajar santai


Sijil pun dapat 

2 Master control macho....

Saya semampunya akan mengajar anda ilmu Reiki secara santai dan mudah. Anda juga mendapat banyak ilmu-lain lain secara percuma tanpa caj-caj tambahan. Keikhlasan amat perlu. Sandarkan ilmu Reiki kepada Tuhan Yang Maha Berkuasa.

Sekian dulu...

Yakin, Usaha, Pasrah..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...