Selasa, 19 November 2013

Terapi Aura

Aura adalah medan tenaga elektromagnetik atau perisai halus yang berputar mengelilingi badan kita mengikut putaran lawan jam yg berbentuk bujur telur. Medan tenaga ini berputar mengikut kelajuan tersendiri (Paling perlahan di bahagian bawah dan paling laju di Cakra Mahkota)

Aura ini memiliki getaran gelombang tenaga didalamnya. Bagi menusia, getaran gelombang tenaga ini berkait rapat dengan tahap tenaga pada seseorang itu seperti  Minda, Emosi dan Fizikal.

Aura juga bertindak sebagai perisai diri dari getaran negatif disekelilingnya seperti sinar UV yang berlebihan atau kesan sinar inframerah yang merosakkan sel dan tisu tubuh manusia. Malah Aura juga melindungi diri dari kesan tindakbalas kimia buatan manusia seperti; Ketuhar, Televisyen, Radio, Telefon bimbit, Dan lain-lain perkakas elektrik dan elektronik. 

Kehidupan kita seharian sering terdedah dengan pencemaran. Dewasa ini, kanak-kanak mudah sangat untuk mendapat penyakit. Apabila terkena air hujan, mudah terkena demam. Bayi baru lahir mudah terkena demam kuning. Malah pelbagai penyakit "biasa-biasa" seperti batuk mudah menyerang kanak-kanak zaman sekarang.

Gaya hidup kita telah berubah. Kehidupan seharian telah menjadi semakin mudah. Kita makan makan segera yang mudah disediakan dan sangat sedap. Kita menonton tv, menggunakan telefon pintar, mengadap "laptop" hampir setiap hari dan setiap jam. Kita tidak boleh berenggang dengan "teknologi" sebegini.

Kita terdedah dengan sinaran elektromagnet berlebihan. Sinaran UV semakin terik kerana lapisan ozon menipis. Pencemaran udara berlaku semakin berleluasa. Malah pelbagai lagi pencemaran berlaku di atas bumi kita saban hari, saban masa. Pencemaran bunyi, pencemaran gas beracun dan  pencemaran sinaran.

Jadi bagaimana kita hendak hidup dengan sihat???

Bagaimana kita hendak jalani kehidupan yang lebih harmoni???

Jawapannya ada pada diri anda sendiri. Kita perlu ubah gaya hidup seharian yang pasif kepada lebih aktif. Mulakan dengan perkara-perkara yang mudah seperti mengurangkan pendedahan kepada alatan elektronik, lakukan senaman ringan setiap hari, makan makanan berkhasiat dan berfikir secara sihat.

Terapi Aura merupakan salah satu teknik yang digunapakai oleh sebilangan mereka yang inginkan kesihatan yang berada di tahap optimum. Antara apa yang anda akan dapat adalah:
  • Meningkatkan antibodi badan anda melawan penyakit
  • Merawat penyakit sedia ada secara alami
  • Mengurangkan tekanan hidup anda
  • Memudahkan dan melancarkan pejalanan kehidupan anda
Jadi keputusan di tangan anda..Hubungi saya untuk keterangan lanjut..

Yakin, Usaha, Pasrah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...