Sabtu, 5 September 2020

Salam Tulus

Salam tulus dari saya Master Mohd Azrul..

Lama benar rasanya saya tidak update blog ini.. Kekangan masa dengan kerja dan aktiviti harian menyebabkan saya tangguh-tangguhkan untuk update blog ini.. Saya masih belajar dan berkongsi ilmu aura Reiki cumanya tidak seaktif dulu.. Saya akan rutinkan paling tidak akan update blog ini sekali sebulan.. 

Ini adalah antara amal pasif saya yang tidak seberapa untuk saya kongsikan ilmu setitik yang saya ada.. Setiap anak adam yang meninggal harapkan 3 bekal saja di alam sana.. Anak, sedekah dan ilmu yang bermanfaat.. Harapnya blog ini dipandang oleh Allah sebagai medium amal saya.. InsyaAllah..

Untuk anda, saya harapkan anda dapat hadam  dan kongsikan apa sahaja penulisan saya di blog ini dalam apa jua entri.. 

Dalam blog ini saya akan cuba berkongsi ilmu yang saya dapat diluar sana.. Tak banyak tapi bolehlah.. 

Selain itu untuk ilmu berbayar, saya akan kongsikan dengan sebaiknya.. Anda boleh belajar jarak jauh atau datang sahaja ke rumah saya belajar berhadapan.. Ia lebih mudah dan banyak ilmu yang bakal dikongsi.. 

Sama ada anda belajar berdepan atau jarak jauh sama sahaja.. Anda boleh buat pilihan yang mana sesuai..

Mahar atau bayaran yang saya kenakan adalah paling berpatutan buat masa ini.. Saya memahami ada yang nak belajar tapi tiada modal.. kita boleh "slow talk".. InsyaAllah anda pasti boleh belajar cumanya anda sebagai pelajar perlu tunjukkan kesungguhan untuk belajar dan bukan acuh tidak acuh sahaja..

Ia pengalaman saya sendiri selama saya saya berkongsi ilmu aura Reiki ini, saya sendiri pernah ditipu oleh pelajar saya sendiri.. Duit bukan segalanya tapi anda sebagai pelajar perlu ikhlas untuk belajar dan jaga adap belajar.. Baru sama-sama dapat berkat.. Ia akhirnya InsyaAllah akan dipandang sebagai amal amal bersama..

Untuk akhir sekali, moga kita mendapat keberkatan diatas apa jua ilmu yang kita belajar.. Amalkan ilmu dan kongsikan ia dengan yang lain.. Semoga dapat jadi bekalan untuk kehidupan seterusnya..

Sekian, terima kasih..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...