Isnin, 28 Januari 2013

Mencapai Hajat Dengan Kundalini Reiki






Apabila bercakap tentang Kundalini Reiki, anda akan membayangkan ia digunakan untuk tujuan rawatan semata-mata. Kundalini Reiki bukan sahaja berfungsi untuk merawat malah berguna untuk mencapai hajat anda. 

Anda tidak percaya??

Dengan mempelajari Kundalini Reiki, anda akan diajar cara untuk meraih apa jua hajat anda. Kundalini Reiki akan memudah cara anda untuk mencapai hajat itu. Buat lah apa jua hajat tetapi pokoknya anda perlu YAKIN dan PASRAH. Itu adalah kunci di dalam teknik Kundalini Reiki. 

Anda akan diajar untuk meditasi khusus Kundalini Reiki di dalam tahap/level 2. Meditasi ini penting bagi meningkatkan tenaga dan memperbaiki kemampuan anda sebagai menyalur tenaga alam semesta. 

Ketenangan yang diperolehi semasa meditasi akan membuatkan anda sentiasa berada di lingkaran gelombang positif. Gelombang positif ini akan menarik tenaga yang sama frekuansi dengannya. Cuba anda bayangkan semakin banyak gelombang positif ditarik maka semakin kuat tahap tenaganya. Oleh itu diri anda akan mempunyai aura yang terlahir daripada frekuansi gelombang positif tadi. 

Aura ini akan membuatkan anda lebih mudah mencapai apa jua hajat di dalam dunia ini. Ia akan sentiasa menarik gelombang berfrekuansi yang sama dengannya. 

Tidak hairanlah jika kita lihat disekeliling kita, orang kaya semakin kaya dan yang miskin semakin miskin. Ini kerana mereka mempunyai gelombang tenaga yang menarik frekuansi yang sama dengan gelombang tenaga mereka. 

Jadi jika anda mempunyai sebarang hajat maka mulakan dengan langkah pertama untuk mencapainya dengan mempelajari Kundalini Reiki.

Dengan mahar/bayaran yang jauh rendah daripada biasa, saya akan mengajar anda cara merealisasikan impian anda.

Mulakan langkah anda....

Yakin dan Pasrah...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...