Khamis, 20 Mac 2014

TENAGA DALAM ILAHI (TENDAI) PERCUMA



Salam untuk semua moga dirahmati dan dikasihi setiap waktu..

Saya ingin kongsikan kepada anda tentang satu ilmu yang sangat berguna iaitu ilmu Tenaga Dalam Ilahi.
Apa itu Tenaga Dalam Ilahi????

Tenaga Dalam Ilahi = TENDAI = GEMBLENGAN DAYA SEJATI INSANI

Keilmuan Tendai lebih di kenali sebagai Gemblengan Daya Sejati Insani. Di mana Gemblengan itu sendiri bermaksud latihan, lakukan, buat atau apa sahaja yang membawa maksud kita mesti melakukan sesuatu sekiranya kita inginkan sesuatu.

DAYA pula membawa maksud kekuatan empat kerat yang ada di dalam diri kita, maksudnya keilmuan/kelebihan yang akan kita dapat hasil daripada latihan kita nanti bergantung kepada kemampuan diri kita sendiri.

SEJATI pula bermaksud kemampuan murni tanpa perlu bantuan ENERGI dari luar seperti AZIMAT, KHODAM, JIN dan sebagainya.

INSANI pula adalah kemampuan seseorang. Maknanya setiap orang mempunyai kemampuan/bakat dan hala tuju masing-masing yang telah di tetapkan oleh Allah Swt sewaktu kita di dalam kandungan ibu lagi.

Kesimpulannya GEMBLENGAN DAYA SEJATI INSANI adalah proses penyelarasan energi universal (Kosmo) dan Energi Manusia (Kosmic) supaya menjadi bersatu dan kita tidak lagi menentang arus pengaliran energi universal, kerana Energi Universal bersifat kekal, sedangkan energi manusia bersifat berubah-ubah.

Di Ilham Sejati, kami memberi anda peluang mempelajari ilmu Tenaga Dalam Ilahi peringkat dasar secara PERCUMA. Sila rujuk ruang pakej.

Jika ada soalan sila hubungi saya segera. Insya-Allah saya akan membantu semampunya.

Yakin, Usaha, Pasrah..

p/s : Untuk pengetahuan semua, anda perlu mengambil pakej Terapi Aura di dalam Ilham Sejati dahulu baru anda akan diberi ilmu TENDAI secara PERCUMA.. Hanya peringkat Dasar sahaja.. Klik Sini untuk penjelasan lanjut..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...