Ahad, 16 Ogos 2015

TENAGA DALAM ILAHI (TENDAI) PERCUMA BHGN 2

Assalamualaikum..

Semoga anda berada dalam keadaan sihat dan bertambah-tambah rezeki..

Saya dihujani banyak mesej-mesej berkaitan ilmu Tenaga Dalam Ilahi (TENDAI) yang ingin belajar secara PERCUMA.. Ini mungkin merupakan kekeliruan yang timbul berikutan entri saya sebelum ini yang bertajuk TENAGA DALAM ILAHI (TENDAI) PERCUMA

Saya ingin membetulkan, yang sebenarnya anda perlu mengambil pakej belajar Terapi Aura daripada Ilham Sejati dan saya akan memberikan ilmu TENDAI secara percuma..

Kini saya sedang membuka promosi belajar TERAPI AURA serendah RM170 sahaja.. Saya bukan menjual ilmu tetapi bayaran ini sekadar tukaran penat lelah saya dan masa  yang diperuntukan untuk mengajar ilmu ini.. 

Harap tiada salah faham yang akan timbul selepas ini.. Tiada barang yang percuma di dunia ini.. Ia adalah realiti.. Terpulang kepada anda untuk faham atau sebaliknya.. 

Terima kasih ..

 ps : Ilmu Tendai ini hanya peringkat dasar sahaja harap maklum..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...