Selasa, 13 Mei 2014

TERAPI AURA REIKI DI SABAH

-Terapi Aura Reiki sedang dijalankan-


Pada minggu lalu saya telah melawat keluarga mertua di Ranau, Sabah. Ketika itu ada satu keluarga meminta saya untuk melakukan rawatan aura kepada orang tua mereka. Dalam masa yang sama, saya telah melakukan attunement kepada salah seorang ahli keluarga mereka. Ini merupakan keperluan keluarga itu jika ingin melakukan terapi aura dihari kemudian.

Pesakit mengalami masalah kemurungan dan gangguan pada cakra mahkota serta beberapa cakra utama yang lain. Umur dalam lingkungan 65 tahun. Seorang beragama Kristian. Beliau sukar menerima rawatan dari doktor, mungkin sebab sudah putus asa. Namun begitu setelah dipujuk, beliau mula menunjukan minat bagi menjalankan rawatan aura Reiki bersama saya. 

Setelah beberapa hari melakukan terapi aura Reiki, pesakit mula menunjukan tanda-tanda positif. Pesakit mula suka berbual dengan orang ramai dan bertambah selera makan. Terapi aura Reiki perlu dilakukan selalu setiap hari bagi memaksimumkan kesannya. Rawatan mungkin mengambil masa beberapa bulan atau tahun bagi melihat keberhasilannya. Ia umpama mengambil "supplement" atau makanan tambahan bagi tubuh. Bukan boleh sehari dua lakukan rawatan walhal penyakit sudah beberapa tahun dihadapi.

Insya-Allah, walau apa jua penyakit boleh "diubati" dengan Terapi Aura Reiki. Kesembuhan datangnya daripada Maha Pencipta. Kita sekadar berusaha. Terapi Aura Reiki boleh digunakan oleh mana-mana agama. Tiada pantang larang. 

Hubungi kami di Ilham Sejati jika anda ingin mempelajari Tetapi Aura Reiki dan menggunakannya untuk kesembuhan seharian anda dan keluarga. 

Yakin, Usaha, Pasrah..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...