Isnin, 11 Ogos 2014

RE-ATUNEMENT REIKI PERCUMA

Salam untuk semua.. Saya telah diminta untuk melakukan Re-Atunement (penyelarasan semula) Kundalini Reiki oleh Master Kamarul.. Apa yang menarik Re-Atunement ini adalah percuma dan dilakukan di luar rumah iaitu di kawasan padang pada waktu malam.


Semasa proses re-atunement ini, Master Kamarul merasakan lebih getaran energi dari biasa dan sangat tenang. Suasana gelap dan ditambah dengan dingin malam menjadikan meditasi kali ini lebih "fokus". Ini ditambah dengan bunyi cengkerik dan sekali sekali hembusan bayu malam mententeramkan jiwa yang sedang bermeditasi. 

Saya juga berkongsi dengan Master Kamarul "tip-tip menjadi magnet wang". Teknik ini mudah diamalkan dan sangat rahsia. Dengan teknik ini, kita mampu "install" kembali minda bawah sedar menjadi lebih fokus di dalam hidup demi meraih sebarang hajat. 

Pengalaman ini saya kongsikan PERCUMA dari masa ke semasa mengikut kelapangan. Ada kalanya saya melakukan Re-Attunement secara jarak jauh tetapi pengalaman bermeditasi di luar kawasan rumah adalah pengalaman yang sangat menenangkan.

Moga anda mendapat kecerahan dan terus bersama Ilham Sejati untuk panduan ilmu reiki yang lain dari lain..

Yakin, Usaha, Pasrah..



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...