Khamis, 3 Oktober 2013

Lembutkan Hati Orang Berhutang Dengan REIKI


Salam kasih dari saya untuk anda semua. Moga beroleh berkat dalam kehidupan seharian..

Jika bercakap tentang hutang mesti semua pernah berhutangkan??

Nak beli kereta, kita berhutang. Nak beli rumah, kita berhutang. Nak duit lebih pun ada yang sanggup berhutang. Biar papa saya bergaya. Itu adalah "trend" masa kini.

Namun begitu berapa ramai pernah mengalami dimana orang berhutang dengan anda. Orang itu pinjam sejumlah wang dan sukar lunaskan hutangnya dengan anda. Sakit hati???? Dah le hutang payah nak bayar, bila berjumpa buat-buat lupa pulak hutang itu..

Jadi bagaimana kita hendak orang itu bayar balik duit yang dipinjamnya dari kita?? Nak mintak segan..

Reiki ada penyelesaiannya. Bagaimana??

Dengan mempelajari Kundalini Reiki, anda akan diajar cara "mudah" untuk melembutkan hati kawan anda yang berhutang dengan anda.

Saya jamin 100% Tanpa jampi-jampi, Tanpa mentera, Tanpa amalan khurafat..

Saya akan kongsi dengan anda ilmu ini dengan hanya mempelajari Kundalini Reiki dengan mahar yang tersangat rendah. Dijamin mahar PALING RENDAH di MALAYSIA..

Insya-Allah anda akan dibimbing oleh saya Master Azrul selagi nyawa dikandung badan..

Sekian,

Yakin, Usaha, Pasrah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...