Selasa, 1 Oktober 2013

Testimoni 3



Testimoni 1

Kawan saya memang keras hati sikit. Saya alirkan Reiki  untuk lembutkan hatinya, Alhamdulillah dia semakin OK dengan kawan-kawan sekelas. Saya pun terkejut dengan perubahannya. Saya yakin dengan Reiki, saya dapat ubah nasib keluarga saya. Saya akan dapat balik apa yang jadi milik keluarga saya selama ini. Dengan Reiki saya kuat dan yakin. By the way, Thanks Master Azrul kerana sudi berkongsi ilmu.
Master Sakinah (017-47754**)



Testimoni 2

Saya rasa banyak saya belajar ilmu di internet ini. Macam-macam ada. Ada yang dibayar senyap sepi. Saya pula jenis mintak penjelasan untuk sekali dua, lebih pada itu saya tawakal pada Allah S.W.T. Ramai orang begini mengambil kesempatan.. MasyaAllah sehinggalah saya ketemu blog tuan azrul.. Alhamdulillah bukan saya yang menanyakan soalan tetapi tuan azrul yang mengambil berat, ini lah pertama kali saya ketemu seorang Master ilmu Reiki yang mengambil berat terhadap pelajarnya.. Moga-moga segala daya usaha tuan akan diberkati dalam apa jua perjuangan duni dan akhirat.. Aminn..
Master Yazid (012-22256**)



Testimoni 3

Semalam masa buat Tendai + Reiki, dalam ilham tiba-tiba orang yang sakit kena ubah kepala sebelah kiri, tempat yang dia tidur tidak harmoni serta ada kepanasan sikit..Alhamdulillah, berkat doa master juga, saya minat dan saya ada lalui terawangan untuk scan pesakit saya. Saya tidak pernah jumpa pesakit saya. Saya buat dari rumah sahaja. Hanya ingin menikmati anugerah-NYA yang hebat..
Master Saharudin (013-94276**)




Yakin, Usaha, Pasrah....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...