Selasa, 22 Oktober 2013

Law Of Attraction


Law Of Attraction atau Hukum tarikan merupakan term yang selalu kita dengar. Ada yang percaya dan ada juga tidak percaya.. Terpulang..

Hukum tarikan menyatakan apa sahaja yang kita rasa sama ada positif atau negatif akan menarik getaran seumpama dengannya.

Jika anda merasa runsing pada hari ini, cuba anda perhatikan betul-betul apa yang akan berlaku. Pasti masalah yang "bertimpa-timpa" akan anda hadapi pada hari tersebut. Semangat kurang, tiba-tiba tayar kereta pancit, lampu isyarat sentiasa merah, kena marah bos, kawan buat lupa hutang lama, orang nak pukul, dan macam-macam lagi hal-hal negatif akan dihadapi.

Sebaliknya cuba anda lebih positif pada hari yang lain. Rasakan perasaan yang elok-elok. Fikir perkara yang mengembirakan, Baca cerita yang melucukan dan menyeronokkan anda. Nikmati hidup seoptimumnya. Anda akan rasakan perbezaan hari sebelumnya yang sukar dijangkakan.

Anda hanya perlu kekalkan RASA yang harmoni, gembira, seronok dan sebagainya setiap hari. Rasakan, Nikmati apa sahaja yang membuatkan anda LEGA. 

Jangan ada RAGU-RAGU dalam kehidupan anda. Jauhi sikap tersebut jauh-jauh.

Anda adalah apa yang anda fikirkan. Anda adalah penentu apa yang akan anda hadapi kini dan masa hadapan. Tuhan tidak akan mengubah nasib anda selagi anda tidak mengubahnya.

Moga anda tergolong dalam golongan yang POSITIF dan bertambah BAHAGIA untuk selamanya..

Yakin, Usaha, Pasrah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...