Isnin, 23 Disember 2013

Kursus Kundalini Reiki 2014


Salam semua, moga mendapat kecerahan didalam kehidupan insya-Allah..

Pejam celek, pejam celek kita sudah berada di bulan disember 2013 dan beberapa hari lagi akan mengenjak ke tahun 2014. Ini bermakna telah setahun blog ini di"lahirkan". Alhamdullillah..

Saya akan terus dengan usaha saya untuk menyebarkan ilmu Kundalini Reiki kepada rakyat Malaysia. Niat saya adalah untuk berkongsi ilmu yang tidak seberapa ini dengan anda semua. Saya bukan pandai atau "terer" tentang Reiki tetapi sekadar berkongsi pengalaman dan bertukar-tukar pendapat dengan anda semua.

Di Malaysia terlalu banyak Kursus-kursus Reiki yang ditawarkan. Pelbagai cara dan teknik yang ada. Anda hanya tinggal pilih sahaja. Ada yang mahar ribuan ringgit sehingga ratusan ringgit dengan kelebihan masing-masing. Anda yang menentukan..

Sempena tahun 2014 yang bakal menjelma, saya mengucapkan selamat TAHUN BARU kepada semua. Bina kembali impian dan cita-cita agar terus digapai. Jangan berputus asa.

Kursus Kundalini Reiki tetap ada dan saya akan jalankan sehingga nyawa dikandung badan insya-Allah.. Perubahan demi perubahan saya akan berikan bagi memberi kefahaman kepada anda untuk mendalami ilmu Allah ini.

Untuk mengetahui Mahar  bagi tahun 2014 dengan 5 ilmu BONUS boleh hubungi saya SEGERA semestinya tanpa bayaran tambahan yee..

Moga anda beroleh kejayaan dunia akhirat AMINN..

Yakin, Usaha, Pasrah....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...