Ahad, 15 Disember 2013

TESTIMONI RAWATAN TERAPI AURA

Selain mengajar Kundalini Reiki, saya juga ada melakukan ikhtiar merawat menggunakan TERAPI AURA dengan mengaplikasikan tenaga Kundalini Reiki. Khidmat ini saya lakukan sebagai memenuhi pemintaan daripada rakan-rakan dan saudara terdekat jika memerlukan rawatan secara alternatif. Saya cuma berusaha dan yang menyembuhkannya adalah Allah. Tiada kemampuan saya untuk merawat tetapi sekadar menolong sesama manusia.

Saya sekadar berkongsi dan membuktikan Reiki boleh digunakan untuk rawatan. Perubatan secara kedoktoran perlu diutamakan dan Reiki sekadar memenuhi rawatan yang diberikan. Berikut adalah testimoni daripada pesakit yang telah mendapatkan rawatan:


Testimoni 1



Daripada Mohd Azren – Perak

Ulasan : Pesakit mengalami mimpi-mimpi buruk yang berlarutan semenjak mula bertunang. Mimpi-mimpi ini berlarutan dan semakin menjadi-jadi apabila hampir untuk diijab kabulkan. Saya telah melakukan “clensing” pada rumah pesakit dan kepada tubuh pesakit sendiri daripada tenaga-tenaga negatif selepas itu rawatan Terapi Aura dimulakan bagi memberi keseimbangan kepada tenaga tubuh pesakit. Terakhir sekali, saya melakukan pedinding secara ghaib. Syukur pada Allah segalanya kembali normal. Kini mereka telah diijab kabulkan.


Testimoni 2

Nama saya Zulkirnain, terasa bisa dan pedih di bahagian belakang pinggang. Saya amat mengharap bantuan tuan sebagai ikhtiar. Terima kasih

Daripada Zulkarnain – Perak

Ulasan : Saya melakukan scan bagi mengenal pasti tahap penyakit. Saya berniat melakukan Terapi Aura secara jarak jauh. Maklum balas selepas seminggu rawatan, sakit beliau beransur kurang.


Testimoni 3

Salam bro, anak aku dah boleh keluar daripada wad hari ini. Alhamdullillah..terima kasih atas doa kau.

Daripada Mohd Ridzuan – Pahang

Ulasan : Anak beliau telah mengalami jangkitan pada paru-paru dan dimasukkan ke hospital selama seminggu namun begitu, suhu badannya masih tetap tidak menurun. Saya memohon kepada Allah untuk kesembuhannya dan melakukan Terapi Aura secara jarak jauh. Syukur, sehari kemudian suhu tubuh anaknya beransur menurun dan dibenarkan untuk pulang.


AMARAN : Reiki tidak menjanjikan sebarang kesembuhan. Pengamal reiki bukan seorang doktor. Pesakit dinasihatkan untuk meneruskan rawatan dengan doktor. Jika penyakit tidak berkurang sila dapatkan nasihat doktor dengan segera.


Yakin, Usaha, Pasrah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...