Isnin, 2 September 2013

MENANGANI ILMU PUKAU VERSI ILHAM SEJATI



Salam sejahtera dan agar anda dilimpahi aura positif setiap hari..

Saban hari kita dikhabarkan dengan berita kehilangan orang malah sejak 5 tahun ini lebih 100 kes seumpamanya diberitakan terjadi kepada kanak-kanak, anak dara malah isteri orang. Kes-kes ini ada yang dapat diselesaikan dan banyak juga terbengkalai tanpa penyelesaian..

Mengapa ini semua berlaku?? Adakah begitu mudah mereka diculik malah kebanyakkan kes terjadi secara sukarela tanpa apa-apa paksaan secara fizikal??




Kita tidak boleh mengawasi orang yang tersayang 24 jam sehari, jadi apa yang perlu anda lakukan??

Ilham Sejati menawarkan keilmuan yang dapat dipraktikkan oleh anda untuk tujuan pedinding, pemagaran dan sebagainya daripada ilmu pukau.. Setidak-tidaknya anda dapat menjaga diri dan keluarga dari menjadi mangsa pukau..

Apakah keilmuaan tersebut dan berapa perlu dibayar??

Saya tawarkan kepada anda untuk belajar KUNDALINI REIKI LEVEL MASTER dengan mahar cuma RM250 SAHAJA..


Selain itu, saya akan berikan BONUS untuk anda berupa:

  • Ilmu Tenaga Dalam Ilahi (Tendai)
  • Amalan Penumbuk Sepemikul Ilham Sejati
  • Amalan Selawat Murah Rezeki Ilham Sejati
  • Ilmu Riadhah Tembus Pandang Ilham Sejati
  • Aji Rajah Kala Chakra


Bonus-bonus diatas saya berikan secara PERCUMA..

Anda tidak perlu bayar bayaran untuk ilmu bonus di atas. Tiada bayaran tambahan dan tiada caj tersembunyi.

Malah ada juga HADIAH MISTERI yang akan saya berikan bersama TANPA APA-APA BAYARAN

Bagaimana ilmu-ilmu ini membantu??

Untuk pengetahuan anda, pukau adalah ilmu yang diaplikasikan dengan cara mengganggu fungsi minda bawah sedar anda. Tenaga yang dikeluarkan dari ilmu pukau menyebabkan minda bawah sedar tidak berfungsi seperti mana yang sepatutnya. Ia umpama seperti sungai yang mengalirkan air, jika terdapat sekatan pada laluan air maka, air tidak dapat mengalir dengan lancar. Pukau mudah berlaku kepada mereka yang berada dalam kondisi penat selepas melakukan sesuatu, binggung dan tidak mampu berfikir dengan betul dan juga terlampau menginginkan sesuatu.

Bagi pengamal Reiki, apabila latihan dilakukan konsisten mereka akan mengoptimumkan tenaga pada tubuh mereka. Ini akan menjadi perisai kepada mereka. Jika mereka dipukau, mereka akan merasakan satu aliran tenaga yang menyengat pada bahagian perut dan hulu hati. Oleh itu, pengamal dapat menambahkan lagi kekuatan perisai bagi mengelakkan tenaga pukau dari terus mengganggu mereka.

Selain itu, dengan mengamalkan Ilmu Tenaga Dalam Ilahi (Tendai), Amalan Penumbuk Sepemikul Ilham Sejati dan Aji Rajah Kala Chakra akan memaksimumkan pelindungan kepada anda dan keluarga.

Sebagai contoh Amalan Penumbuk Sepemikul Ilham Sejati dapat digunakan apabila waktu terdesak sahaja terutama kepada wanita kerana apabila betul-betul diamalkan, penumbuk pengamal ditingkatkan kekuatannya umpama Badang dan jika terkena kepada seseorang akan menyebabkannya boleh muntah darah dan jatuh pengsan.

Ilmu-ilmu ini juga dapat digunakan untuk pelbagai tujuan kerana ia adalah multifungsi. Ilmu-ilmu bonus ini mahar di tempat lain adalah:-

  • Ilmu Tenaga Dalam Ilahi - Tendai (RM 165)
  • Amalan Penumbuk Sepemikul Ilham Sejati (RM 100)
  • Amalan Selawat Murah Rezeki Ilham Sejati (RM 90)
  • Ilmu Riadhah Tembus Pandang Ilham Sejati (RM 90)
  • Aji Rajah Kala Chakra (RM 100)
    
Jumlah keseluruhan adalah RM 545

Tetapi saya berikannya PERCUMA.. Anda hanya bayar mahar untuk Ilmu Kundalini Reiki Level Master SAHAJA..


Kami di Ilham Sejati cuba sedaya upaya mengeluarkan keilmuaan bagi membantu kes-kes seumpama ini dari terus berlaku. Terpulang kepada anda untuk membuat keputusan.

Hubungi saya jika anda ingin mempelajari keilmuaan bersama saya..


Yakin, Usaha, Tawakal..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...