Ahad, 22 September 2013

ILMU TENAGA UNTUK APA??


Salam hormat untuk semua

Saya bukan lah cikgu sains tapi ingin berkongsi sedikit ilmu tentang tenaga. Kalau dulu-dulu masa belajar sains semasa bab tenaga kita akan didedahkan dengan atom, molekul dan unsur.

Tenaga boleh berubah kepada satu keadaan kepada satu keadaan yang lainnya. Tenaga tidak boleh dimusnahkan. Daripada dua keadaan ini kita dapat simpulkan iaitu tenaga boleh dimanipulasi untuk mencapai hajat kita. Tetapi bagaimana????

Salah satu cabang ilmu yang boleh kita pelajari bagi tujuan ini adalah KUNDALINI REIKI DAN ILMU TENDAI (TENAGA DALAM ILAHI)..

Didalam ilmu Reiki, kita diajar untuk menyerap tenaga alam seterusnya menyalurkannya kepada apa sahaja tujuan bergantung kepada niat, doa atau alfirmasi yang dibuat.

Sebagai contoh, jika kita ingin menguatkan membersihkan sistem tubuh kita. Kita sekadar meletakkan tangan ke mana-mana bahagian tubuh dan berniat untuk membersihkan sistem tubuh atau boleh juga berdoa mengikut kepercayaan masing-masing. Prosos ini mengambil masa sekitar 5 minit sahaja. Semakin lama tubuh merasa tenaga Reiki semakin cepat poses pembersihan sistem tubuh dilakukan. Pengamal akan merasakan kehangatan pada tapak tangan bergantung kepada kePEKAan pengamal.

Malah anda akan diajar pelbagai teori dan praktikal bagi menggunakan tenaga. Antara apa yang akan diajar adalah:
  • Penyembuhan diri sendiri
  • Penyembuhan jarak jauh
  • Pembersihan kawasan @ pedinding
  • Menggunakan Reiki untuk “menjemput” rezeki
  • Menggunakan Reiki untuk “mempengaruhi” orang lain
  • Meditasi untuk menenangkan diri @ pelbagai tujuan


Banyak lagi sebenarnya akan diajar. Malah dengan mengabungkan Kundalini Reiki dan Tendai akan memaksimumkan keupayaan anda untuk mencapai tujuan-tujuan tertentu.

Anda tidak perlu menghabiskan ribuan ringgit berjumpa dengan bomoh, pawang atau  pengamal perubatan  cukup mengamalkan keilmuan ini.

Saya sekadar berkongsi ilmu dan jika ada apa-apa persoalan sila sms saya 013-9053982

Sekian,


Yakin, Usaha, Pasrah..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...