Isnin, 6 Januari 2014

REIKI MEMBAIKI AURA ANDA


Sepanjang perjalanan ini kita melalui perlbagai rintangan hidup. Perkara negatif mengelilingi kita seharian tanpa henti. Terlalu runsing dan tertekan dengan kehidupan ini menyebabkan anda sering memikirkannya sehingga menejaskan aktiviti harian anda. Kerja akan terbengkalai dan lebih buruk anda akan diberhentikan kerja gara-gara anda tidak mampu menghadapi situasi negatif tadi.

Kita tidak dapat lari dari menghadapi semua perkara negatif. Yang penting anda hadap sahaja semua itu sebab itu sudah takdir dari Yang Maha Kuasa. Ia bukan teruk sangat jika anda pandang semua itu dari pandangan positif. Semua yang berlaku sama ada negatif atau positif pasti ada HIKMAHnya. Tuhan tidak akan memberi satu-satu ujian yang tidak mampu dihadapi oleh hamba-hambaNYA.

Segala perkara negatif ini sebenarnya akan mengganggu getaran aura anda. Tapi apa itu aura??

Aura adalah medan tenaga elektromagnetik yang berputar mengelilingi badan kita. Aura memiliki getaran gelombang tenaga didalamnya. Bagi menusia, getaran gelombang tenaga ini berkait rapat dengan Tahap Tenaga pada seseorang itu seperti; Minda, Emosi, Fizikal.

Ini menunjukan bahawa aura boleh menjadi ‘kayu ukur’ bagi menguji tahap tenaga seseorang sama ada tenaga anda berada pada tahap optimum atau tidak. Aura boleh menebal atau menipis serta boleh berubah warnanya bergantung kepada tahap tenaga anda ketika itu. Dengan teknologi modan kini tahap tenaga ini dapat diukur dengan sejenis alat iaitu Aura Bio Sensor (ABS).

Ketika anda sering dikelilingi oleh perkara-perkara negatif, tahap tenaga anda turut berubah mengikut apa yang mempengaruhi anda. Jika perkara negatif yang mempengaruhi anda maka lapisan aura anda turut berubah dan menipis. Tahap tenaga anda ketika ini menjunam mengikut pengaruh negatif ketika itu. Jika tahap tenaga anda negatif, ia akan turut  menpengaruhi  minda, emosi dan fizikial anda.

Lihat saja ketika anda tertekan (stress), anda mudah berasa marah, menyendiri dan mengalami krisis kendiri yang kronik dan mungkin ada sesetengahnya akan membunuh diri. Aura mereka seperti lampu kehabisan bateri. Akan malap dan lama kelamaan akan terpadam.
Jadi bagaimana mengatasinya????

Salah satu cara mudah dan ekonomi adalah dengan mempelajari KUNDALINI REIKI..

Dengan Kundalini Reiki, anda akan diajar cara mudah dan pantas untuk membaiki lapisan aura anda seterusnya meningkatkan tahap  tenaga anda ke aras yang optimum. Ia tidak melibatkan sebarang perkara-perkara SYIRIK mahupun KHURAFAT. Sebagai pengamal Reiki anda tidak terikat dengan mana-mana agama di dunia ini. Anda bebas mengamalkan apa jua agama anda. Kundalini Reiki Bukan Ritual Agama.

Mahar Kundalini Reiki yang saya letakkan terlalu rendah jika dibandingkan dengan ilmu yang bakal anda miliki. Anda bukan sahaja akan diajar mengenai aura tetapi juga:
 
  •  Meditasi khusus Kundalini Reiki
  •  Membuat rawatan diri sendiri dan orang lain
  •  Membuat rawatan jarak jauh – TANPA JIN @ SYAITAN
  •   Membuat pedinding rumah dan premis perniagaan
  •  Mempelajari 1001 cara mecapai apa jua hajat anda


Jangan mengharap orang lain untuk ‘ubat’kan anda tetapi berikhtiarlah dengan tangan anda sendiri. Banyak pusat-pusat rawatan alternatif tumbuh bak cendawan. Sekali rawatan akan dikenakan puluhan ringgit. Untuk rawatan susulan anda perlu tambah duit lagi malah mungkin mencecah ratusan ringgit atau ribuan ringgit.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut berkenaan Kundalini Reiki @ Terapi Aura..

Sekian...


Yakin, Usaha, Pasrah...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...